Szczegółowe zasady dotyczące załatwiania skarg, wniosków i reklamacji od zainteresowanych stron określa Procedura P4 Zintegrowanego Systemu Zarządzania PN -ISO 9001:2001, PN - ISO 14001.
Podstawowe zasady i tryb postępowania przy obiegu korespondencji oraz przechowywania i archiwizowania akt określa Instrukcja kancelaryjna wydana Zarządzeniem Nr 4/2003 Prezesa Zarządu z dnia 07.02.2003r. W/w instrukcja jest aktualizowana na bieżąco w zależności od potrzeb. Od dnia 01.02.2016 roku obowiązuje wydanie VI Instrukcji. Ponadto w firmie prowadzi się między innymi: - Centralny Rejestr Umów , - Rejestr Zarządzeń wewnętrznych Prezesa Spółki, - Rejestr korespondencji wpływającej do Spółki, - Rejestr kontrahentów w zakresie rozliczeń za dostawę wody i odbiór ścieków, - Rejestr umów o dostarczanie wody i odbiór ścieków, - Rejestr wniosków o przyłączenia do sieci wod-kan, - Rejestr umów na roboty nieodpłatne, - Rejestr dokumentacji technicznej uzgodnionej przez PWiK, - Rejestr awarii wod-kan, - Rejestr dot. gospodarki wodomierzowej.
Wszystkie prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone są w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.